Gdybyście mieli jakieś pytania lub chcielibyście do mnie po prostu napisać prywatną wiadomość, możecie skontaktować się ze mną mailowo: olka.fasolka000@gmail.com

poniedziałek, 14 maja 2018

ODCINEK 3 - Poradnia Neurochirurgiczna

Branżowa Kasa Chorych miała swoje limity, np. w poradni neurochirurgicznej 5 czy 6 małych pacjentów na miesiąc. To była I połowa lutego (co innego gdyby był to koniec lutego, nie miałabym pretensji), jadę z Olą na kontrolę do poradni neurochrurgicznej. W rejestracji okazało się, że nie mogę być przyjęta. Pech chciał, że byłam siódma w tym miesiącu. Wiedząc, że następna wizyta odbędzie się dopiero za trzy miesiące, wykupiłam w kasie fiskalnej wizytę prywatną za 100zł. Kiedy Pani doktor zobaczyła rachunek, a ja wytłumaczyłam o co chodzi, napisała mi pismo.
"Wizyty w poradni neurochirurgicznej na żądanie matki. W innym przypadku Branżowa Kasa Chorych ponosi odpowiedzialność za utratę zdrowia lub życia Aleksandry Włodarczyk".
Pieniądze za wizytę mi oddano i pewnie już mieli dosyć matki awanturnicy, choć jeszcze nie raz musiałam o swoje walczyć. Takich lekarzy spotyka się rzadko  -  SZACUN.
Dodam tylko, że w tym czasie na rehabilitację i wizyty jeździłam przewozami MPK dla niepełnosprawnych. Dużo będę o nich pisać, ale w tamtych latach funkcjonowały na zasadzie taksówki jedynie za drobną opłatą.



     MAKKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz