Gdybyście mieli jakieś pytania lub chcielibyście do mnie po prostu napisać prywatną wiadomość, możecie skontaktować się ze mną mailowo: olka.fasolka000@gmail.com

wtorek, 8 września 2015

"LICZYĆ KAŻDY MOŻE"

Na koniec wyprawy padło postanowienie, że każdy coś od siebie napisze jako takie osobiste podsumowanie. Nie bardzo wiedziałam co napisać oprócz tego co wszyscy wiedzą, że Makka i Olka to mega giganty i tytuł Długodystansowca Bałtyckiego to wszystko tłumaczy. Ale zaświeciła mi się dzisiaj lampka w głowie jak robiłam na własne potrzeby mapkę świata. W paintcie malowałam sobie kraje gdzie już Świat Olki Fasolki zawitał (my rodzinka mamy taki podgląd po zalogowaniu, żałujcie że tego nie macie sasasasa hihihihi :P) ale spoko podzielę się tym z Wami.

Oto moja mapka



Ale do rzeczy. Temat mojego postu to "LICZYĆ KAŻDY MOŻE" ... Każdy z nas coś liczy: Makka liczyła stopnie schodów i czasem Ysek się dołączał, Cioćka Ewka ciągle sprawdza ogólną liczbę gości na blogu, Babcia Mirka liczy korki, Kaśka liczy słupki na kilometrażu, Cioćka Jadzia liczy kilometry, Sponsor Główny-Ocec zapewne kasę a ja liczę kraje. Razem z Polską jest ich 30. Oczywiście są i inni z rodzinki, którzy może nie liczą czegoś ale zawsze są.

Ale to liczenie to tylko nasze hobby ... Najważniejsze, że co by się nie działo w rodzinie, co by ktoś sobie nie wymyślił, nie wymarzył ... to każdy może na każdego LICZYĆ !!! To liczenie mamy we krwi. Dzięki rodzinko :) i życzę wszystkim rodzinom by posiadły sztukę liczenia do takiej perfekcji jak my. :)

aut. Baśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz