Gdybyście mieli jakieś pytania lub chcielibyście do mnie po prostu napisać prywatną wiadomość, możecie skontaktować się ze mną mailowo: olka.fasolka000@gmail.com

wtorek, 23 sierpnia 2016

Dzień ósmy

Zacznę po szkolnemu.
Na początku mojego listu chciałam podziękować grupie technicznej nr 1.
Yskowi za nowe koła, Cioćce za pomysł na Orkowy strój i ogólnie za to że byliście ze mną na kolejnym etapie mojej szalonej wyprawy.

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam  z grupą techniczną nr 2 od kanału Jamno, tam gdzie skończyliśmy dnia 6.


Na dzień dobry przywitały nas wielkie głazy, dla nas było to nie do przejścia, ale Ocec rzucił Olkowe hasło DAS RADĘ, i dał radę, znaleźliśmy się na plaży.





Plaża była super, pogoda wspaniała, piasek - autostrada , ale tylko ok 200 m.
Niestety ku naszemu zaskoczeniu skończyła się plaża, wielkie głazy wchodziły do morza.
Ocec z Kaśką poszli na zwiady.


Niestety z wózkiem nie da rady pokonać tego odcinka, ale...
Ocec z Olką na barana, w asekuracji  Makki i Kaśki pokonaliśmy ten odcinek.

Po raz pierwszy możemy zaprezentować nasze NOWE koszulki
Rodzina Włodarczyków


Wydawało się, że najgorsze za nami, niestety na naszej drodze pojawiły się pojedyncze kamienie

t

potem trochę więcej, coraz więcej...


aż Kaśka musiała założyć buty,


Makka patrzy nie tylko na nowy licznik, oczywiście kontrolujemy słupki.

 

Dzisiejszy odcinek był na tyle trudny, że co 200 m musieliśmy odpoczywać i dokonywać zmian (żeńskich oczywiście, Ocec się nie oszczędzał).

Z utęsknieniem patrzyliśmy na gęstniejący tłum plażowiczów, który dawał nam sygnał, że zbliżamy się do miasteczka. 
Łazy przywitały nas super platformą dla niepełnosprawnych


Dzięki temu bardzo szybko znaleźliśmy się na rybce...
Nie było chętnych do przestawienia Groszka, więc całym zespołem udaliśmy się na 5 km spacer do kanału Jamno.

PS. Nad dzisiejszym postem pracowaliśmy 5 godzin, 4 razy eksportowaliśmy zdjęcia z aparatu, 2 razy przypadkowo usnęliśmy tekst,  dlatego w kolejnych odsłonach tekstu jest coraz mniej, Olka dzielnie nam towarzyszyła, padła 24.20

Statystyka:
Poniedziałek: 22.08.2016r.
Odcinek: Kanał Jamno - Łazy (główne zejście) 
czas:  11:30 - 15:00
Odległość po plaży: 6 km 
Odległość całkowita:12.4 km
Liczba pokonanych schodów brak

2 komentarze:

  1. Ja również serdecznie witam ekipę nr 2 bardzo dziękuję ekipie nr1 przykro mi bardzo bo nie uda mi się w tym roku z wami spotkać .Koszulki macie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również serdecznie witam ekipę nr 2 bardzo dziękuję ekipie nr1 przykro mi bardzo bo nie uda mi się w tym roku z wami spotkać .Koszulki macie świetne.

    OdpowiedzUsuń