Gdybyście mieli jakieś pytania lub chcielibyście do mnie po prostu napisać prywatną wiadomość, możecie skontaktować się ze mną mailowo: olka.fasolka000@gmail.com

sobota, 24 września 2016

Moja Ciocia


Czy widzicie te piękne kolorowe książki, to napisała je moja Ciocia Agata. Właśnie ukazała się trzecia część pt. ,,Galopem do gwiazd". Już ją mam, ale jeszcze jej całej nie przeczytałam, czekam na pomoc Makki. 


To Szogun, bohater tych książek. Byłam w tej stadninie, siedziałam Szogunowi na grzbiecie ale dla bezpieczeństwa był prowadzony na lonży. W następne wakacje kiedy będziemy kontynuować długi marsz  brzegiem morza, znów zawitamy do tej stadniny, bo to jest na trasie naszej wyprawy. Będziemy tam spali kilka nocy u Cioci bo już jesteśmy zaproszeni. Na pewno będzie ciekawie! 



aut. Babcia Mirka po konsultacji z Olą


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz